Skladištenje stvari pre odlaska u inostranstvo: Šta treba znati pre nego što napustite zemlju - Toro Box

Skladištenje stvari pre odlaska u inostranstvo: Šta treba znati pre nego što napustite zemlju

Međunarodne selidbe su komplikovane iz mnogo razloga, a jedan od njih je i skladištenje stvari pre odlaska u inostranstvo na bezbedan način. Reč je o dugoročnom smeštaju stvari koje su često kabaste i zauzimaju dosta prostora pa je smeštaj u klasične ostave često nedovoljan. 

Osim toga, važno je da tokom dugotrajnog skladištenja sve stvari budu sačuvane pravilno jer tokom dužeg vremena oštećenja su mnogo verovatnija.

Zapravo, potreban je bezbedni skladišni prostor koji će bez vaše kontrole i nadzora čuvati sve stvari. Profesionalna skladišta su zato najbolje rešenje.

Prvi korak: Plan za skladištenje i pakovanje

Preseljenje u inostranstvo podrazumeva da se nešto od imovine nosi sa sobom, a nešto ostavlja u skladištu pa je prvi korak plan i razvrstavanje svega što imate.

To je važno uraditi pre rezervisanja skladišta jer ćete tako znati koliki prostor vam je potreban. Dosta mesta zauzima kabasti nameštaj i tehnika, ali i pokućstvo, sitnice pa se mora računati koliko kvadrata je potrebno obezbediti.

Već u tom koraku se može pristupiti pakovanju, sortiranju i razvrstavanju svega. Ako se angažuju profesionalna skladišta, roba se neće oštetiti stajanjem, ali se to može dogoditi u transportu. Za to se obavezno koriste kvalitetne kutije, folije za zaštitu, papir, kese i sve drugo što će osigurati da nameštaj, aparati, vredne stvari, odeća…pređu bezbedan put do skladišta.

Takođe, kutije se moraju jasno obeležiti, a sve ono što zahteva posebnu pažnju izdvojiti i naznačiti način čuvanja.

Drugi korak: Obezbeđenje skladišta

Bilo da se oprema sopstveno skladište ili iznajmljuje prostor, potrebno je na vreme uraditi pripreme za dugoročno skladištenje.

Prostor mora biti čist, obezbeđen i dobro ventilisan i zimi i leti. Prilikom preseljenja u inostranstvo morate isplanirati da li je potrebno da neko obilazi skladište ili ćete da iznajmite skladište od firme koja se bavi time i tako profesionalcima prepustite kontrolu.

Postoje dva modela iznajmljivanja profesionalnih skladišta koja podrazumevaju ili skladištenje u velikim hangarima ili mini skladištima za pojedinačno čuvanje.

U oba slučaja je reč o potpuno prilagođenom prostoru koji služi za lagerovanje svih stvari na pravi način. Hangari su čisti, fizički obezbeđeni, a po potrebi i klimatizovani. Naravno, tu su i protivpožarni sistemi, alarmi, kamere i fizičko obezbeđenje pa ste sigurni da je vaša imovina bezbedna, a vi možete biti bezbrižni u inostranstvu.

Klijenti često biraju i Mini skladišta koja su pojedinačan magacinski prostor kojem pristup imaju samo ovlašćena lica od strane vlasnika. 

Dogovor sa firmom za iznajmljivanje skladišta je lak, brz i rešava se samo jednim pozivom. Potrebno je da definišete datum iznajmljivanja i uslove koje želite za svoje stvari i to je dovoljno da se skladište iznajmi.

Treći korak: Stručna pomoć oko čitave organizacije

Organizacija dugoročnog putovanja i pripremanje svih stvari može biti vrlo stresna i naporna jer se odigrava u isto vreme. Upravo zato većina iznajmljuje stručna lica za pakovanje i transport pored iznajmljivanja skladišta.

Firme za iznajmljivanje skladišta mogu da imaju tim za ovakve situacije pa svojim klijentima nude i ovakve dodatne usluge jer znaju koliko su sve vrste skladištenja, selidbi i odlaganja zapravo komplikovane i teške, pogotovo za lica koja nemaju iskustva u tome.

Putovanje u inostranstvo ne mora da bude toliko stresno i zahtevno ako se za sve poslove angažuju profesionalci koji će uštedeti vreme, živce i verovatno i novac.

Samostalan transport, pakovanje, skladištenje u prostorima koji nisu predviđeni za to… mogu da donesu oštećenje ili potpuno uništavanje ostavljenih stvari. Problem je veći jer vi niste u državi da bi dolazili i proveravali stanje, a i da imate nekog za to, teško je sanirati štetu kada jednom nastane.

Zbog toga je najbolje platiti zakup magacinskog prostora i angažovati stručnjake da brinu o svim detaljima. Na taj način će vas sačekati jednako kvalitetne stvari kada se vratite i poželite da ih ponovo koristite, a briga u svakom koraku će sasvim sigurno biti znatno manja.

Srećan put!

Call Now Button